عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1421
نویسنده : وب سایت پی سی اید

خاموش کردن فلش دوربین iPhone در ۱ ثانیه

خاموش کردن فلش دوربین iPhone با استفاده از Control Center کمی دردسر دارد. شما می توانید به جای آن از ترفند زیر استفاده کنید و سریع آن را خاموش کنید.

flash-light

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی،  Control Center طراحی شده در iOS 7 یک روش نسبتا راحت برای استفاده از فلش دوربین iPhone به عنوان چراغ قوه در اختیار کاربر قرار می دهد. از هر صفحه حتی صفحه قفل iPhone می توان به این محیط دسترسی داشت و فلش دربین را روشن کرد.

اما رفتن به این محیط شاید وقت گیر باشد و خاموش روشن کردن یک فلش آنقدرها هم نباید وقت گیر باشد. در ترفند زیر یک راه سریع برای خاموش کردن فلش دوربین به شما آموزش داده می شود. اما برای روشن کردن باید همچنان به Control Center بروید.

flash

دفعه بعد که می خواهید از iPhone خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید، می توانید با ضربه زدن روی آیکون دوربین روی صفحه Lock Screen سریعا فلش را خاموش کنید. نیاز به هیچ کار دیگری هم ندارید.

آیا شما قبلا این ترفند را می دانستید؟


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 217
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1023
بازدید ماه : 7673
بازدید کل : 559436
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com